Facebook LinkedIn Twitter Hvis du deler indholdet, vil udbyderen af servicen sætte en eller flere cookies på din computer.
19.05.2016

Nyt projektrapporterings-værktøj er i luften

Erhvervsstyrelsen har netop lanceret første del af projektrapporteringsværktøjet PRV – et brugervenligt værktøj til strukturfondsprojekter til de halvårlige afrapporteringer.

Erhvervsstyrelsen har udviklet et projektrapporteringsværktøj, som strukturfondsprojekter skal bruge i forbindelse med de halvårlige afrapporteringer. Hensigten bag det nye værktøj er først og fremmest, at det skal være nemmere for projekterne at indsamle data og afrapportere.

At brugervenlighed har været et afgørende parameter har eksempelvis resulteret i udviklingen af apps, der alle har indbyggede vejledninger, som beskriver og visualiserer, hvordan man bruger PRV.  

Et skridt ad gangen

Udviklingen af PRV sker i flere etaper. Og det er første etape, der nu er i luften. Helt konkret betyder det, at strukturfondsprojekter i første omgang får adgang til de fem apps: Projektinfo, Brugere, Partnere, Godkendt budget og Budgetforslag.

Den trinvise lancering af PRV betyder, at der vil være en overgangsperiode, hvor du som projektansvarlig partner både skal bruge PRV og de midlertidige værktøjer til at afrapportere.

Læs materialet til afrapportering her.

Login-oplysninger på mail

Fremadrettet vil nye projekter modtage en velkomstmail med login-oplysninger og link til PRV i forbindelse med, at vi indkalder til opstartsmøde. På opstartsmødet vil vores sagsbehandler desuden give yderligere oplysninger om PRV.

For de 86 igangværende 2014-2020-projekter sørger Erhvervsstyrelsen for at flytte data over i PRV. Når konverteringen er gennemført, vil den projektansvarlige partner dels modtage en mail med informationer om flytningen, herunder eventuelle mangler, dels en velkomstmail med login-oplysninger. Det vil ske i perioden 19.-27. maj 2016.